Friday 14 October 2011

bila AyaH saya da MeREmPit....

wahh...wah...wah....cube korang tengok picture nie...agak-agak korang kenal tak sape nie? haha



nie lah my beloved dady...hahaha... *dalam hati aku berkata...pandai ayah aku berposing.. tu lah moto kesayangan ayah..1 Malaysia dia dah round..
for your information..skg ayah da ade hobby baru iaitu MEREMPIT...hahaha...tp nie sah taw disisi undang2 negara...bukan mcm yg slalu kite dgr tuh..hehe
sejak ayah da ade hobby baru nie kitorang sebagai anak2 selalu di tinggalkan..Tp tak pe pon..lagipon kitorang da besar...apa ada hal an..chill la...tak pe...bagi peluang...ayah selalu pegi merempit dengan ibu...sebenarnya ayah ade club biker dia sendiri...tu yang syok je jalan jauh2 naik moto besar...kalau sorang je boring sehh..

Mybe naik moto besar ni 1 kepuasan kot bagi mereka yang meminatinya...walaupon moto tu mahal tp org yang minat  akan sanggup beli jugak..tp kebanyakan orang yang naik moto nie orang tua dan berperot boroi... hahaha...just kidding...tp betol jugak..haha.. kenape?? tak percaya?? tgk nie..

*yg kiri tuh tuh lah taiko besar club yg ayah join..

Tuh semua member-member club ayah  club LANG BIKERS...club nie khas untuk peminat-peminat moto berkuasa tinggi..macam-macam aktiviti yang dorang slalu buat..lagi-lagi time cuti hujung minggu..so klu nak ajak ayah pergi mane2 hujung mggu aku kne la buat appointment dulu...haha...

okey lah..lain kali aku cerita lagi pasal ayah and the riders...bubye...

No comments:

Post a Comment